بهترین متخصص ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی

این متخصصان از ابزارهایی مانند براکت ها برای مرتب کردن دندان‌ها و بازگرداندن آنها به جایگاه درست خود استفاده می‌کنند. متخصص ارتودنسی عوارضی از قبیل فاصله زیاد بین دندان‌ها، جلو بودن فک پایینی، جلو بودن فک بالایی و سایر عوارضی که به دندان‌ها، فک و عضلات صورت ارتباط داشته باشد را درمان می‌کنند. این متخصصان بعد از آنکه تحصیل در رشته دندانپزشکی را به پایان می‌رسانند، یک دوره تخصصی دو ساله را نیز در زمینه ارتودنسی می‌گذرانند. البته به خاطر رقابت بالا و آزمون‌های دشواری که برای این دوره تخصصی وجود دارد، فقط درصد بسیار کمی از دندانپزشکان می‌توانند تخصص ارتودنسی بگیرند. علاوه بر آن، یک دندانپزشک برای آنکه بتواند به یک بهترین متخصص ارتودنسی تبدیل شود باید از نظر شخصیتی و اخلاقی نیز از صلاحیت‌های لازم برخوردار باشد.

مهمترین ویژگی یک بهترین متخصص ارتودنسی

  • تجربه و مهارت بالا
  • استفاده از بروز ترین علوم و ابزار درمانی
  • رفتار و گفتار
  • رعایت سطح بالای بهداشت

آیا دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی یکسان می باشند ؟

دندانپزشک که اکثر اوقات از عنوان جراح دندانپزشک روی تابلوی مطب خود استفاده می کند ، با گذراندن دوره ای ۶ ساله و کسب مدرک عمومی قادر به انجام تمامی خدمات دندانپزشکی می شوند بجز موارد پیچیده مشکلات دهان و دندان و درمان ناهنجاری های فک می باشد.

متخصص ارتودنسی دندانپزشکی است که پس از خاتمه دوره ۶ ساله دندانپزشکی عمومی با قبولی در آزمون رزیدنتی با کسب بالاترین نمره ها در قیاس با دیگر رشته های تخصصی موفق به ورود و گذراندن یک دوره آموزش ۳ ساله در زمینه درمان ناهنجاریهای دندانی-فکی شده است.

برای چه مواردی باید به دندانپزشک مراجعه کرد ؟
  • بررسی دوره ای سلامت دندان ها و لثه ها
  • پوسیدگی و دندان درد
  • جلوگیری و پیش گیری از آسیب دیدن دندان ها

دندان پزشک می تواند مراقبت های بهداشتی که نیاز دارید را به شما ارائه می دهد

برای چه مواردی باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد ؟
  • دندان های شما کج و انحراف پیدا کرده است
  • دندان های شما اور بایت یا آندر بایت شده است
  • دندان هایتان روی جویدن غذا یا درست صحبت کردنتان تاثیر گذاشته است
  • دندان هایتان درد های مختلفی (مانند سر درد) را برای شما ایجاد می کند
  • دچار ناهنجاری در فک های خود شده اید و این باعث ایجاد درد شده است

یک متخصص ارتودنسی می توانید وضعیت دندان ها و فک های شما را ارزیابی نماید و به بهترین روش ممکن برای رفع مشکلات شما اقدام نماید .

بهترین متخصص ارتودنسیدکتر نیما بنی اسد متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک

من دکتر نیما بنی اسد هستم متولد سال ۱۳۶۴ در تهران ، در سال ۱۳۸۲ با کسب رتبه برتر در کنکور سراسری وارد رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و در سال ۱۳۸۸ از مقطع دندانپزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و به خدمت سربازی و طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت رفتم . در سال ۱۳۹۱ در امتحان تخصص دندانپزشکی شرکت کرده و با آوردن رتبه ۱۰ وارد رشته ارتودنسی شهر تهران شدم . در سال ۱۳۹۴ از رشته ارتودنسی فارغ التحصیل شده و در آزمون بورد تخصصی ارتودنسی رتبه اول را کسب نمودم . پس از فراغت از تحصیل در دانشگاه محل تحصیل به دلیل علاقه وافر به آموزش به عنوان هیئت علمی جذب شدم و در مطب خصوصی خود نیز به درمان بیماران مشغول می باشم .

گالری نمونه بیماران ارتودنسی

شما می توانید با کلیک روی تصویر زیر و مراجعه به اینستاگرام دکتر بنی اسد تمام نمونه ارتودنسی های متحرک ، ارتودنسی ثابت و جراحی های فک انجام شده و مراحل آن را مشاهده نمایید .

متخصص ارتودنسی

با توجه به اهمیت درمان ارتودنسی در زیبایی مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی ماهر و باتجربه در این زمینه جهت جلوگیری از عوارض و مشکلات پس از درمان بسیار ضروری می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع درمان نسبت به مشاوره ارتودنسی اقدام نمایید تا آشنایی لازم با انواع متدهای ارتودنسی را بدست آورید .

مشاوره و ویزیت رایگان ارتودنسی

شما می‌توانید جهت مشاوره و ویزیت رایگان یا طرح سئوالات خود با دکتر نیما بنی اسد و همکارانشان با شماره تلفن 02126325787 تماس حاصل فرمایید.

آدرس مطب :

تهران ، خیابان استاد حسن بنا ، نبش خیابان خسرو آبادی ، ساختمان ایرانیان ، طبقه چهارم ، واحد 10 ( کلینیک ارتودنسی دکتر نیما بنی اسد )

برای یافتن پاسخ ابهامات خود در مورد درمان به صفحه سوالات متداول ارتودنسی مراجعه نمایید.