نکات مهم در مراجعه به دندان پزشک

در هنگام مراجعه به دندان پزشک باید چه مواردی چک شود؟

 

نکات مهم در مراجعه به دندان پزشک

ورود به دندان پزشکی برای بسیاری از افراد، تجربه‌ای ناخوشایند است. اما برای حفظ سلامت دهان و دندان ها، لازم است که به صورت منظم مراجعه به دندان پزشک کنیم. در هنگام مراجعه به دندان پزشک، می‌توانید با ارائه برخی اطلاعات مهم، به بهبود وضعیت دهان و دندان خود کمک کنید.

نکات مهم هنگام مراجعه به دندان پزشکی

یکی از مهمترین اطلاعاتی که به دندان پزشک باید ارائه شود، زمان مراجعه قبلی به دندان پزشک است.

این اطلاعات به دندان پزشک کمک می‌کند تا بتواند وضعیت دهان و دندان های شما را بهتر بررسی کند.همچنین، باید در خصوص نکات بهداشت دهان و دندان خود، مانند استفاده از نخ دندان و دهان شویه، با دندان پزشک خود صحبت کنید. همچنین، در صورت وجود هر گونه درد در نقطه ای از فک و دندان ها، به دندان پزشک خود اطلاع دهید.

این درد ممکن است با سرما و گرما یا ضربه ایجاد شود.

همچنین، سابقه خاص دندانی در خانواده و هر گونه مشکل قلبی، انعقادی، تنفسی و مشکلات مربوط به غدد داخلی، باید با دندان پزشک درمیان گذاشته شود.

حساسیت های دارویی

در صورت داشتن سابقه حساسیت به هر گونه دارو یا ماده دیگری، باید به دندان پزشک خود اعلام شود. همچنین، سابقه اعتیاد یا مصرف مواد مخدر یا آمیزش های جنسی غیر نرمال نیز باید با دندان پزشک درمیان گذاشته شود.

بعضی ها درمان های دندان پزشکی را جدی تلقی نمی کنند

و در ارائه توضیح در درمان های قبلی پزشکی و داروهایی که مصرف می کنند، کوتاهی می کنند، در حالی که گاهی تاریخچه پزشکی مستقیما بر درمان های دندان پزشکی تاثیر می گذارد و حتی سلامت فرد را تهدید می کند.

با ارائه این اطلاعات به دندان پزشک، می‌توانید درمان بهتری را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.